یکشنبه ۲۶ اسفند ۰۳

مناسب ترين روش توليد لوازم آرايشي

از ايده يك محصول آرايشي تا ايده آن، تا زماني كه به فروشگاه ها برسد، زمان مي گذرد. توليدكنندگان مجموعه اي از آزمايشات را براي اطمينان از ايمني و اثربخشي براي مصرف كنندگان انجام مي دهند. در حالي كه هركس روشهاي خاص خود را دارد ، كل تابع قوانين بسيار سختي است كه دائما در حال تغيير است. مورد بعدي براي سال 2013 برنامه ريزي شده است. چارچوب ايمني محصول تشديد خواهد شد، و لازم است هر جزء استفاده شده در فرمول، زماني كه در حال حاضر كنترل ها بر روي محصولات نهايي انجام مي شود، تأييد شود. و در اين زمينه آينده، مواد خاصي مانند نگهدارنده فنوكسي اتانول، ديگر نمي توانند استفاده شوند.

اما اگر مقررات تكامل يابند، روش انجام تحليل‌ها نيز با رويه‌ها و فناوري‌هاي بيشتر در حال تغيير است. L'Oréal، رهبر جهاني لوازم آرايشي، با استفاده از ارزيابي هاي پيش بيني بر روي نمونه هاي بازسازي شده پوست، چرخشي انقلابي در معاينات خود انجام داده است. پوست ها از ضايعات جراحي ناشي از جراحي پلاستيك ساخته شده اند. سلولها برداشته مي شوند ، در نيتروژن مايع منجمد مي شوند ، سپس در ژل قرار مي گيرند تا ثابت شوند. Jacques Leclaire ، مدير علمي L'Oréal توضيح مي دهد كه بين دو هفته تا يك ماه طول مي كشد تا پوست بازسازي شده ايجاد شود .
در حال حاضر ، سايت L'Oréal ، Episkin نام دارد و در ليون (Rhône) واقع شده است ، بزرگترين سايت در جهان براي انجام اين كار است. اين مركز كه در آوريل افتتاح شد ، از 16 ميليون يورو سرمايه گذاري ، از جمله 9 ميليون در سال 2009 بهره مند شده است. با اين واحد ، L'Oréal نسل جديدي از آزمايشات را ايجاد مي كند تا در درازمدت ، خود را از آزمايشات باليني رهايي بخشد. ، بنابراين رقابت پذيري آن را افزايش مي دهد و نوآوري ها را با سرعت بيشتري وارد بازار مي كند. امروزه، يك محصول آرايشي L'Oréal در هشت سال به بازار عرضه شده است، در حالي كه قبلاً چهارده سال بود.
دلوازم آرايشي كه شما به صورت روزانه استفاده مي كنيد آشكارا از يك سيستم توليد و بازاريابي پيروي مي كند كه بر اساس استانداردها اداره مي شود. توليدكنندگان لوازم آرايشي عموما "آزمايشگاه هاي آرايشي و بهداشتي" هستند. طراحي: اين مرحله بسته به نوع محصولي كه مي خواهيد تهيه كنيد، كرم، لوسيون، آرايش و غيره انجام مي شود. در همين مرحله، ما مواد خام را انتخاب مي كنيم، كه انتخابي حياتي براي به دست آوردن محصولات با كيفيت است. آزمايشات: به منظور اندازه گيري گرانروي ، pH ، ضريب شكست و غيره ، محصولات روي حيوانات يا افراد داوطلب در كلينيك هاي تخصصي آزمايش مي شوند. ساخت: موفقيت محصول منوط به تعادل مواد در دستور العمل هاي توليد است. پس از بررسي هاي مختلف پوستي، آزمايشات و آزمايشات، بررسي هاي فيزيكي و شيميايي و باكتريولوژيكي انجام مي شود. بسته بندي: و يا حتي بسته بندي ، اين بسته بندي بسته به مقدار ، محصولاتي است كه به صورت دستي يا اتوماتيك توليد مي شوند.
اجزاي تشكيل دهنده لوازم آرايشيبه طور كلي، كرم ها امولسيون هستند، يعني محصول مخلوط آب و روغن، موم يا كره هاي گياهي (فاز آبي و فاز روغني). بسته به رايحه ، امولسيفايرهاي طبيعي با منشا گياهي يا امولسيفايرهاي شيميايي اضافه مي شوند. پايه محصول، تقريبا 80 درصد دستور غذا، كه به آن ماده كمكي نيز مي گويند، از اين پايه روغني تشكيل شده است كه كيفيت مواد آرايشي به آن بستگي دارد (پايه تغذيه كننده براي پوست). 20 درصد باقي مانده را عوامل فعال مي نامند. اگر پايه از بهترين كيفيت برخوردار نباشد، كاربرد چنداني ندارند. مواد كمكي به دليل خواص غني از آنتي اكسيدان ها و نگهدارنده ها (روغن هاي ضروري، ويتامين E و غيره) باعث پايداري بهتر فرآورده ها مي شوند. ) عطرها را نيز مي‌توان براي جلب توجه خريدار اضافه كرد، اما گاهي اوقات باعث ايجاد حساسيت مي‌شوند. بنابراين بهتر است از محصولات مبتني بر اسانس با منشاء طبيعي استفاده كنيد.
مدارهاي محصولشركت هاي لوازم آرايشي در فرانسه اكثر محصولات خود را در 3 نوع كانال ارائه مي دهند: داروخانه ها يا داروخانه ها، فروشگاه هاي برند تخصصي (Clinique، Shiseido، Chanel، Dior و غيره) و سايت هاي لوازم آرايشي آنلاين. بزرگترين شبكه عطرسازي - آرايشي و بهداشتي در وب، گروه "Cosmetic Valley" است كه بزرگترين نام‌هاي لوازم آرايشي لوكس در فرانسه را گرد هم مي‌آورد كه سهم بسزايي در توسعه اين بخش دارند، به تعداد شركت‌هايي كه آزمايشگاه‌ها و كلينيك‌ها.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.